close
چت روم
تمریناتی برای داشتن پاهای قوی

تمریناتی برای داشتن پاهای قوی

تمریناتی برای داشتن پاهای قوی

تمریناتی برای داشتن پاهای قوی
تمریناتی برای داشتن پاهای قوی
جایگاه شما !

تمریناتی برای داشتن پاهای قوی,http://mihanfaraz.ir

بدن بر روی پاها استوار است ، به همین دلیل باید پاهای قوی داشته باشید تا بتوانید به خوبی راه بروید و فعالیت داشته باشید.

قدرت از رانها سرچشمه می گیرد و با کمک آنها حرکات مختلف ورزشی را انجام می دهید. مشکل عمده بیشتر دستگاههای(ورزشی) تمرینات پاها این است که درست است که این دستگاهها عضلات پشت ران و چهارسر رانی را به کار می اندازند، ولی از عضلات لگن و بقیه ی عضلات تحتانی بدن غافل می شوند.


راه حل:


برای اینکه منافع بیشتری در جهت ساختن عضلات و قوی کردن آنها به دست آورید، به ثبات و پایداری بیشتر لگن نیاز دارید. بنابرین باید ران هایتان تقویت کنید و ماهیچه های میانی سرینی را قوی کنید. به این منظور می توانید بعد از تمرینات معمولی خود، مطابق شکل عضلات خم کننده ی لگن را تحت کشش قرار دهید. سپس به آرامی یک پا را کمی جلوتر ببرید و بعد پای دیگر را با حفظ کشش در ران و بدون خم کردن بیشتر زانو به پای جلوتر برسانید. اگر عضلاتتان سفت است (برای اغلب مردان این گونه است) رانهای شما نمی تواند حرکت خوبی داشته باشد و پاهایتان نیز نمی تواند پتانسیل کافی برای انجام حرکت کامل را داشته باشد. دو سری 15 تایی این تمرینات را بر روی هر پایتان انجام دهید. وقتی یکی از پاهایتان حرکت کرد، مطمئن باشید که زانویتان موازی با انگشت دومی و سومی پای شما باشد و بیش از این خم نشود.

 

تمریناتی برای داشتن پاهای قوی

 

از این تمرین خوشتان آمد؟


پس این حرکات را بیشتر از 15 بار انجام دهید.


* روی یک پایتان فرود بیایید.

* تعادلتان را روی پای چپتان برقرار کنید درحالیکه زانویتان خم شده و دستانتان به کمرتان است.

* به آرامی زانویتان را خم کنید تا بدنتان هم به سمت زمین خم شود درحالیکه دست راستتان را در کناره ی خارجی پای چپتان به زمین می رسانید روی پاشنه پایتان فشار وارد کنید و عضلات سرینیتان(لگن) را طوری محکم کنید که انگار می خواهید به حالت مستقیم اول برگردید.

 

تمریناتی برای داشتن پاهای قوی,http://mihanfaraz.ir

* به پهلو و عرض شانه تان گام بردارید.

* تیوپ تمرین یا یک نوار کشی را بالای مچ پاها قرار دهید و با زانوهای کمی خمیده بایستید و دستانتان را به کمرتان بزنید.عضلات شکمتان را به سمت داخل سفت کنید و سپس به سمت راست و چپ قدم بردارید.

* شکمتان را به سمت ستون فقراتتان بکشید و به سمت راست و چپ قدم بردارید.

منبع:بیتوته

ارسال به تلگرام

برچسب های مفید : , , , , , , , , ,

موضوع : ورزش درمانی
شنبه 07 تير 1393

نظرات کاربران

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
موضوعات اصلی
ads

امکانات جانبی
  • سايت تفريحي و سرگرمي ميهن فراز,خرید و فروش کارت شارژ,شارز ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل,فروش شارژ مستقیم ایرانسل و همراه اول,کسب درآمد از فروش شارژ,پنل همکاری در فروش شارژ,درآمد زایی,پنل رایگان فروش شارژ برای رزبلاگی ها - فرصت ویژه برای درآمد زایی

    فال حافظ شیرازی

    گالري عكس ماشين

    Get our toolbar!
مکان تبلیغات شما
میهن فراز | تفریح و سرگرمی
اوجال | فقط مطالب جالب
آمار سایت
با عضویت در خبرنامه میهن فراز آخرین مطالب سایت را براحتی در ایمیلتان دریافت نمایید

ساخت وبلاگ پیشرفته

w w w . mihanfaraz . ir / tarh

آندرویدکده
w w w . gm . mihanfaraz . ir

WOWSlider generated by WOWSlider.com

تبلیغات اینترنتی